zaterdag 28 mei 2011

feest voor mezelf!

Hoeraa hoeraa hoeraa, leuke dag achter de rug. Daarom deel ik hem met jullie!
Vandaag vierde ik mijn verjaardag en we trokken richting landen, om daar in een zaaaaaaalige privé welness te vertroeven(met m'n ventje). De hele tijd zat ik met het knopenwinkeltje van Tienen in mijn hoofd, daar wou ik ook nog even passeren (tienen en landen liggen niet ver uit elkaar, he?). Maar even later in de sauna schoot het mij te binnen! In Landen zelf, naast het station, daar is dat winkeltje waar iedereen stoffen had gekocht waar ik altijd zooo jaloers op was! OKE, wijziging plan, daar moesten we heen na de welness (die om 17u gedaan was, oef nog een uurtje tijd).
Aangekomen in het winkeltje kocht ik 3 mooie stofkes aan flutprijzen... Hoera hoera hoeraaa!!!!
Leve Landen (en leve mezelf en het geweldige idee)




Toen we thuis kwamen had ik nog heel veel zin om nog iets leuks te maken en deze pennenzak is het geworden:

5 opmerkingen:

  1. Proficiat met je verjaardag!
    Zo een prachtige stofjes! Ik moet daar precies ook eens dringend naartoe (woon er niet zo heel ver vanaf)...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hip, hip hoera! Amaai, je hebt precies heel de rol meegepakt?! Mooie stofjes, heerlijk gevoel hè!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, Marie... gekke meid!
    Nog een hele gelukkige verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen